donderdag 18 december 2014

Over Wonderen & Mirakels en sterren & de maan

Mijn vorige blog had een wat moeilijke naam... dus maakte ik een nieuwe... met een knipoog naar mijn kleuter, a.k.a. Wonder oftewel mijn Sterretje, en peuter, a.k.a. Mirakel oftewel mijn Maantje.
 Die koosnamen danken ze aan hun ontstaan...

Het was een wonder dat ik na een lang proces van behandelingen zwanger werd en zij eindelijk bij ons kwam. Ze vulde ons universum als een prachtig fonkelende Ster.
Een tweede kindje bleek zelfs nog een grotere uitdaging en na nog meer behandelingen dan de eerste keer kwam die kleine pruts er eindelijk bij... dat zij en ik de geboorte overleefden was al een evengroot mirakel, vandaar die voor de hand liggende koosnaam. Samen met haar grote zus schittert ze in ons heelal, onze mooie Maan.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen