zondag 18 januari 2015

Kerst & hobbycadeautjes

Voor Kerst (ja, sorry, ik ben er een beetje laat mee om er nu nog over te bloggen, maar ik doe het toch) had ik me voorgenomen om iedereen zelf gemaakte cadeau's te geven. Vermits dat nogal veel mensen zijn heb ik me dan maar beperkt tot de dames.

Dus ging ik aan de slag met het boek "Mijn Tas" en maakte volgende exemplaren:

Juliette II - voor mijn mama

Ze was er blij mee! (en de schort die ze aanheeft kreeg ze ook van mij - eigen 'ontwerp')
Juliette I - voor mijn nicht'je' Lisanne - omdat ik geen luipaardprintje koos ik voor het feestelijk stofje

Celeste I - voor mijn schoonzus - met een extraatje

blij met allebei ;)
Celeste II - voor het oudste nicht'je' Jorée - stofje van Timeless Treasure
met poezenmotiefje voor de poezenliefhebber

Aan de binnenkant een stofje van Petit Pan & zakjes gemaakt

En alweer een heel blije "klant"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen