maandag 23 februari 2015

Sofilantjes ontdekt

Je hebt zo van die momenten dat je iets ziet en denkt: dat wil ik ook!!!!
Hier was dat ook zo toen ik het gratis patroontje voor een rokje zag op Facebook. Ik maakte "matching skirts" voor mijn meisjes en kreeg veel lovende woorden.



Van het één komt het ander en zo ontdekte ik het groepje "Sofilantjes Sew and Show". Daar zag ik foto's voorbij komen van een overslagjurk met cirkelrok die nieuw op de markt zou komen en ik was op slag verliefd op het patroon!
En zo kwam deze jurk er... "De mooiste jurk die je ooit gemaakt hebt, mama"... meer moet dat niet zijn!!!
Eén ding staat vast: zo volgen er nog!!!







En dan komt er binnenkort nog een cirkelrok waarvan ik het patroontje mag uittesten - Very Happy!!!

250x250-Iridis-banner

3 opmerkingen: