vrijdag 27 maart 2015

Lesje in nederigheid

Dat heb je dan met zo'n karakter als het mijne... heb je heel wat zelfvertrouwen en denk je dat je eigenlijk alles wel kan... en dan komt dat ene project dat je weer even stevig met je voetjes op de grond zet...

Het boek Zelfgemaakte Kleertjes 2, uit de West-Vlaamse bibliotheek waar ik hier al over sprak, bevat heel wat leuke patroontjes. Het jurkje Nina leek me wel wat voor mijn Wonder.

Eigenlijk begon de 'ellende' al bij het overtekenen van het patroon.



Enfin, ik bespaar de details, maar ik heb 1 ding geleerd: de zakdelen moeten in de andere richting liggen op de stof dan wat ik nu gedaan heb!!!

Het eindresultaat valt wel erg goed mee & het project is dan toch voor herhaling vatbaar :)







Stofje is van Michael Miller uit de Wee Wander collectie. Een pareltje dat over kwam waaien uit de USA dankzij mijn tederhelft haar collega ;)

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kleedje en je meisje heeft nu ook een erg origineel kleedje. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, ik maakte eens een blush hemdje met dat stofje....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je - super leuk stofje hè - ik heb ook de turquoise versie nog :)

      Verwijderen