vrijdag 27 maart 2015

zomercollectie continued...

Hoewel de zon af en toe schijnt is het nog behoorlijk koud. We hebben al een paar keer wat warmere temperaturen mogen voelen en nu de lente 2015 officieel begonnen is, is het tijd om wat zomerse kleertjes te maken!!!

Dankzij connecties in een West-Vlaamse bibliotheek kreeg ik wat oude Knippie's in mijn bezit (da's toch een veel betere oplossing dan ze in de papiercontainer te gooien?!!!). En in de tweede editie van 2013 stond een super leuk modelletje. En mijn kleine Mirakel is er helemaal blij mee. Elke keer als ze het ziet hangen (ja, het hangt nog steeds aan een kapstokje in de woonkamer) gaat ze het eens knuffelen en roept ze "mij-e!"

en let op de perfect matchende kamsnaps-knoopjes!!!



Het stofje lag trouwens al 2 jaar in mijn kast. Ik kocht het ooit over van iemand op het facebookgroepje "Stof de stofkes". En nu heb ik er nog steeds veel van over...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen