vrijdag 10 april 2015

I proudly present...


Toen ik aan dit patroon begon te knippen, wist ik nog niet dat ik dit kleedje zou afwerken met mijn nieuwe naaimachine... en het was echt maar het laatste deel van het kleedje, maar desalniettemin het eerste kledingstuk dat vanonder mijn Brother Innov'is 1300 rolde!

 
Patroon (gratis te downloaden): Janneke van Sisko by Mieke

 
Stofje: Soft Cactus (gekocht op een stoffenspektakel)... maar achteraf gezien niet zo ideaal om stolpplooien mee te maken...


 
Blinde rits ingezet met het nieuwe machine!





 En iedereen die zou twijfelen over de kwaliteit van Brother: niet doen! Dit is echt een fantastisch machientje!!! Ik heb heel lang getwijfeld tussen deze en een Bernina 350. Volgens de winkel was het kiezen tussen de beste prijs/kwaliteit en de beste kwaliteit... Na tientallen keren te vergelijken, beide machines aan het werk te zien en veel uitleg in de winkel, koos ik ervoor om bij mijn vertrouwde merk te blijven. Wat ben ik blij met mijn keuze!!!


 
Het was nog een beetje koud om al met blote armpjes te poseren, maar dit wordt een heerlijk zomerjurkje!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen