maandag 21 september 2015

Omni Tempore Hoodie

 
Het stond al even op mijn to-do lijstje: de Omni Tempore Hoodie van Sofilantjes. Ja zeg, wat dacht je, het was zeker een 1,5 maand geleden dat ik nog eens iets van haar patroontjes maakte! ;)

It was on my to-do list for quite some time: the Omni Tempore Hoodie by Sofilantjes. What did you expect? It's been at least 1,5 month since I've sewn one of her patterns! ;)

 En het is weer een patroontje naar mijn hart: super tof model en lekker snel klaar. De kap is ook heel leuk qua afwerking en ik stikte 'm door met een siersteekje.

And yet again it's a pattern just the way I like it: super cool model & a quick sew. The hood is very nice finished & I added a fun topstitch.

Juf Wonder heeft wel een dik hoofd... dat wist ik al, maar bij deze wordt het nog eens bevestigd. Er staat in de beschrijving dat de halsopening lekker ruim is; nou maar goed ook, want anders had haar hoofd er niet door gekund!

Miss Wonder has a big head... I knew that & it's been confirmed. The instructions said that the neckopening was a loose fit; good thing that it is, because otherwise her head wouldn't have fitted!


En zoals het een echte stoere meid betaamt, zorgde ze nog even voor een mooie blauwe plek onder haar kin. 

Like a real tomboy she made sure to have a bruise under her chin...

Zoals je ziet, ze blijft er lekker vrolijk onder! 

As you can she, it's all good; always my happy girl!

3 opmerkingen:

  1. Wat een zalige trui... Ik ben verkocht en je meisje ook he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie trui zeg! Ik heb hier ook zo'n stoere meid die zou deze trui ook geweldig vinden.
    Kom maar eens kijken op pippelien.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen