zaterdag 24 oktober 2015

Mol en Beer en de aapjes van het eerste leerjaar


Of iemand een rugzakje of tas kon maken voor de klaspoppen: Mol en Beer...
Vele ogen op mij gericht.
Tja, wat doe je dan? Beginnen aan een projectje met je favoriete hobby!

In de kast op zoek gegaan naar een unisex-stofje en hupla daar zag ik aapjes in mijn ogen kijken die graag kennis wilden maken met de aapjes van het eerste leerjaar.

Met een patroontje uit het boek "Mijn Tas" ging ik aan de slag en het resultaat was toch wel iets om trots op te zijn.




En toen moest ze wachten... Elke week gaan Mol en Beer op logement bij de kindjes van de klas. In alfabetische volgorde. Wat een geluk dat ze nummer 5 is en half oktober was het al zover.
Overal die 2 mee naartoe en overal foto's maken om op zondagavond nog snel een verslagje in het boekje te schrijven met wat foto's bij.



Slapen met Mol en Beer aan je zij. En dan besluit die mama ineens dat ze misschien met de restjes stof nog een slaapzak voor Mol en Beer kan maken. Ze had er niets op tegen en de volgende 17 kinderen kunnen zich er zeker ook nog mee amuseren.
Mee naar de zwemles... 
Op woensdag met mammie op de brommer naar huis; dat moesten Mol en Beer zien!

Samen pizza eten...

En op de laatste dag ook nog mee naar  KLJ Vissenaken!


Leuke week, maar wel vermoeiend zeg! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen