dinsdag 10 november 2015

La Sasette

In de grote vakantie zag ik op Saskia haar Facebook-pagina een super mooie tas passeren.
Eentje van de zovelen die ze zelf ontworpen heeft.

Die wilde ik ook maken!!!
Saskia organiseerde in oktober deze workshop (3 avonden) dus zonder aarzelen schreef ik me in.
En een vriendin die voor haar 50e verjaardag op citytrip wil gaan, moet je dan wel in stijl door Praag en Barcelona sturen!

De stof lag al een hele poos in de kast... te wachten op het perfecte project. Al zeg ik het zelf, dit project was er echt perfect voor.

Achter de voorflap zit een mooie sierrits die bovendien nog functioneel is ook - en hoe simpel is dat om te naaien zeg!

Vele vakjes want een vrouw moet echt àlles in haar handtas kwijt kunnen!

Toch ook wel eigen labeltje toegevoegd; aan de binnenkant want de kleur vloekt een beetje met de prachtige stof.

Paspel is her middle name, dus een tas van Saskia heeft altijd en overal paspel. Maar kijk naar het eindresultaat. Ik was zelf verliefd op de tas. En toch gaf ik ze weg...
En ken je dat... alles wat hierna komt zal niet meer aan deze kunnen tippen... Wie weet...


Patroon: La Sasette van Made By Me-Saskia
Stof: Robert Kaufman (uit de V.S.)

6 opmerkingen:

  1. Schoon stofje, en supermooie tas, die vriendin van jou is met haar gat in de boter gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hele leuke labeltjes, waar heb je die laten maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karen,
      Dabkjewel voor je complimentje!
      Mijn labeltjes werden ontworpen door iemand die ik in een facebook-groepje over naaien leerde 'kennen' en ik liet ze drukken bij Viking Labels (via Etsy) in Hong Kong.

      Verwijderen