vrijdag 29 januari 2016

Abby Top Tested

Testing patterns is just soooo much fun!!!
This time it was a cool top designed by Little Finch Sewing Patterns.
Only a few days before the call I had learned about this label. Katie was having a 1$ sale and I just couldn't resist. But before I got a chance to try one of them, I saw the call for testers.




Patronen testen is echt zooooooo leuk!!!
Deze keer was het een leuk shirt van Little Finch Sewing Patterns.
Een paar dagen voor ik de oproep zag leerde ik dit labeltje pas kennen. Katie hield een uitverkoop van haar patronen: allen aan 1$ en daar kon ik niet aan weerstaan. Maar voor ik de kans kreeg om er eentje uit te proberen kwam dus de oproep voor testers.







This pattern has 3 different options for the neckline. I tested the half open cowl in a size 12-18m.
I did lengthen the top to a 2T. Looking back on it, it would've been better to make a 2T. The Abby Top is quite fitted, which is not a problem since miss Miracle is very slim. But it turns out it's difficult to fit it over her head.

Dit patroon voorziet 3 soorten nekboord. Ik testte de half open kraag in maatje 12-18m. Ik verlengde het wel naar een maatje 2 jaar. Als ik er zo op terug kijk had ik beter meteen de 2 jaar gemaakt. De Abby Top is vrij strak, wat niet zo'n probleem is. Maar toen het eenmaal klaar was, bleek het nogal moeilijk over haar hoofd te passen.





Miss Miracle started school January 4th - in Belgium kids go to school when they're 2,5...
The day we took photo's she wanted to show me what she learned in school... Goofy faces!!!

Juffertje Mirakel gaat sinds 4 januari naar school - in België beginnen ze op hun 2,5 aan hun schoolcarrière...
De dag dat we deze foto's maakte wilde ze me laten zien wat ze die dag op school geleerd had... gekke bekken!!!





Pattern Release Info


The pattern is on sale for 48 hours: only $1 
All other Little Finch Sewing Patterns are available with a discount of 30% over the weekend. 
If you need support or just want to show off your Little Finch creations, join the sew and show group.

Dit patroon is de eerste 48 uur te koop aan slechts $1 (dus minder dan een euro).
Alle andere  Little Finch Sewing Patterns zijn 30% afgeprijsd dit weekend.
Wie vragen heeft of creaties van Little Finch wil delen, kan terecht in de "sew & show" groep







 


























Pattern info
- Sizes: 12-18m to 16 years
- Neck options: crew neck, half cowl, full cowl (link to video included for instructions of the cowl options)
- Unisex


Patroon info
- Maten: 12-18 maanden tot 16 jaar
- Nek opties: simpele halsboord, halve kraag, volledige kraag (link naar video voor instructies van de kraag-opties inbegrepen)
- Unisex
 Pattern/ patroon: Abby Top by Little Finch Sewing Patterns
Fabric/ stof: Andrea Lauren (purchased/ gekocht bij Cas&Nina)



6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, voor die prijs kan je het echt niet laten liggen hè!!!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke! En heerlijk, die gekke bekken 😂 Gaan alle kinderen op die leeftijd meteen vijf hele dagen naar school?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze mogen dan hele dagen naar school (alleen op woensdag is het een halve dag), maar vele kindjes gaan 's middags naar huis. Onze kleine meid is 2 weken halve dagen gegaan en sindsdien volle dagen omdat ze toch onvermoeibaar is ;)

      Verwijderen
  3. Zeer tof!!! Patroontjes testen lijkt me wel leuk! De kleine meid heeft blijkbaar het belangrijkste al geleerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! Label zegt me niks, ik ga eens zien :)

    BeantwoordenVerwijderen