vrijdag 22 januari 2016

Dyyni Skirt Baby


Enkele maanden geleden testte ik de Dyyni rokjes voor Pienkel.
Niet veel later zocht Nienke nog wat testers om de Dyyni ook voor baby's en peuters te kunnen lanceren.
In de eerste ronde vond ik Lene en haar mama bereid om model te spelen voor het maatje 68.




A few months back, I tested the Dyyni Skirts for Pienkel.
Pretty soon Nienke was looking for testers to give the baby sizes a go. In the first round I found Lene and her mom willing to pose for a size 6-9 months.






Deze vrolijke meid wilde graag laten zien dat ze al heel wat kunstjes kon, ook met het rokje aan.
Haar blauwe kijkers deden me vanaf de eerste seconde smelten.

Ik maakte voor haar de 2-lagen versie van de Dyyni. Persoonlijk vond ik de bovenste laag, die met de uiltjes wat te breed uitwaaieren.


This jolly girl was cute as can be showing off all kind of tricks while wearing her new skirt. Her blue eyes made me quite mellow!

I made the 2-layered Dyyni skirt. Personally I found the upper layer to sit up too much.






Nienke wilde nog enkele aanpassingen doen aan het patroon en vroeg of we het vernieuwde patroon nog eens wilde testen.
Natuurlijk! Elk excuus om achter de naaimachine te kruipen is welkom!!!
Het nieuwe patroon is een tikkeltje langer en minder breed naar beneden (waardoor het niet zo uitwaait naar boven).

Nienke wanted to make some adjustments to the pattern and asked if we wanted to try the new pattern once more.
Of course! Any excuse to get out that sewing machine is good enough!!!
The new pattern is slightly longer & smaller towards the bottom. 

 

Een oproep via Facebook op zoek naar een meisje van 6 maanden met maatje 68 bracht me bij Ella-Noor en haar mama. Lang leve de bereidwillige collega's!

A call for a model of 6 months with a size 6-9 months on my Facebook lead me to Ella-Noor and her mom. Long live helpful colleagues!
Deze keer maakte ik een rokje met een enkele laag. Het was in no-time klaar en zeg nu zeg: wat een cutie is Ella-Noortje!!!

This time I made a single layer Dyyni Skirt. It was finished in no-time and honestly: how cute is that sweet little Ella-Noortje!!!



En het beste aan het patroon van de Dyyni voor baby's en peuters?
HET IS GRATIS!!!!! Het enige wat je moet doen is je registreren voor de nieuwsbrief.

The best part of the Dyyni pattern for baby's and toddlers?
IT'S FREE!!!!! The only thing you have to do is register for the newsletter.















2 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je geweldige rokjes, schattige foto's en superfijne hulp! Erg blij met je! xx Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute skirts! I love the fabrics and your models are so so cute too!

    BeantwoordenVerwijderen