zondag 20 maart 2016

Lente vieren met een Lentefeest






Dit is eentje waar ik niet veel woorden voor nodig ga hebben.
Mijn allerliefste juf Wonder vierde vandaag haar Lentefeest.


Trots op haar, haar guitige lach, haar verstrooide, creatieve brein, haar doorzettingsvermogen, haar enthousiasme, haar hulpvaardigheid... ze is zo heerlijk puur... laat ze dat nog maar lang blijven!!!

De stofjes kocht ik in het winkeltje vlakbij de deur: Sweej-ke. Een startende zelfstandige die op korte tijd al helemaal uit haar voegen aan het barsten is. Super leuk om rond te neuzen en vooral een enthousiaste dame om een babbel mee te doen.




Ik maakte 2 "oefenjurkjes" en besloot dat het een Tinny van StraightGrain zou worden. Zij wilde vooral een zwierkleed. Dat het in haar lievelingskleur was én er blingbling in zat maakte het voor haar helemaal perfect.





De lente mag dan wel beginnen, het kan nog frisjes zijn in maart. Dus had het jurkje ook een vestje nodig. De slouchy cardigan in het dunnen blingbling stofje was wederom een schot in de roos voor juf Wonder. Het is echt zo'n makkelijk kind op dat vlak!!!







Misschien ben ik bevooroordeeld, maar kijk toch eens wat een prachtige meid het is!!!





20 opmerkingen:

  1. Nog zo'n stralende dame! Prachtig gedaan! Hopelijk heeft ze volop kunnen genieten van haar dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk mooie jurk! En je bent niet bevooroordeeld; je dochter is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stralende meid! Gefeliciteerd! En wat een mooie nieuwe traditie is dat toch dat Lentefeest. Zo jammer dat dat in Nederland niet bestaat....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel - wij zijn ook heel erg blij met deze traditie van de Humanistisch-Vrijzinnige Vereniging in Vlaanderen!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel. Ik zag dit stofje voor het eerst tijdens BOTB van Cas&Nina - Tien maakte er een mooie jurk mee voor haar A'tje. Toen was ik al verkocht en was nu blij dat ik er een mooi project voor gevonden had.

      Verwijderen
  5. Wauw!
    Zowel de dochter als de outfit is echt knap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo <3
    Heerlijk kind, prachtig kleedje. Goed gedaan, mama ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel
      Mama is zo super trots op haar kleine grote meid :)

      Verwijderen
  7. Wat een mooie dame! prachtige jurk, prachtige kleuren! en ze heeft zo'n mooie haren! Proficiat met het lentefeest!

    BeantwoordenVerwijderen